Všeobecné obchodní podmínky

IVE & NOR s.r.o. – 3D čokotiskárna

IČ: 05759587

se sídlem: Záhornická 277/2, 190 16 Praha 9, Česká republika

zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka C 270268

email: coko@cokotiskarna.cz

telefon: +420 602 372 952 www.cokotiskarna.cz

I.

Úvodní ustanovení

Všeobecné obchodní podmínky upravují vztah mezi společností IVE & NOR s.r.o. – 3D čokotiskárna IČ: 05759587, se sídlem: Záhornická 277/2, 190 16 Praha 9, Česká republika zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka C 270268, (dále také jako „prodávající“) a zákazníky společnosti IVE & NOR s.r.o. (dále také jako „kupující“), a to smluvní vztahy, které vniknou nikoliv prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

Veškeré dodávky zboží, které byly uskutečněny v době účinnosti těchto všeobecných obchodních podmínek, se těmito všeobecnými obchodními podmínkami řídí, nebude-li mezi prodávajícím a kupujícím sjednáno individuálně jinak. Všeobecné obchodní podmínky, jejichž obsah je nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy, jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího. Kupující přijímá platnost těchto všeobecných obchodních podmínek objednáním zboží u prodávajícího (okamžikem odeslání objednávky) a tímto okamžikem pro kupujícího vstupují v účinnost a závaznost práva a povinnosti v těchto všeobecných obchodních podmínkách uvedené.

II.

Koupě zboží

Prodávající je společností zaměřenou na výrobu a následný prodej produktů z čokolády, a to za využití čokotiskárny, dále produkty z jedlého papíru a další potravinářské výrobky sloužící jako podklad pro čokotisk. Nakupovat u prodávajícího v rámci jí stanovených obchodních cen může každá právnická nebo fyzická osoba, oprávněná a způsobilá k nákupu zboží ze sortimentu nabízeného prodávajícím.

III.

Nabídka zboží a uzavření kupní smlouvy

Nabídka zboží prodávajícího je nezávazná a kupující se nemůže domáhat dodání celého objemu objednaného zboží, není-li na skladě prodávajícího anebo není-li prodávající schopen požadovaný objem zboží vyrobit. Prodávající na tuto skutečnost upozorní kupujícího nejpozději při dodávce zboží. Smlouva mezi prodávajícím a kupujícím vzniká na základě písemné, e-mailové či telefonické objednávky potvrzené prodávajícím ve spojení s okamžikem:

  • úhrady platby předem na účet prodávajícího,
  • při platbě na fakturu (doplatek částky po úhradě zálohové faktury) a předáním zboží osobě, pověřené přepravou nebo osobním převzetím zboží u prodávajícího. Tímto okamžikem přechází na kupujícího rovněž nebezpečí vzniku škody na zboží.

IV.

Kupní cena zboží

Informace o orientačních cenách zboží jsou uvedeny na webových stránkách. Ceny zboží jsou uvedeny bez DPH a souvisejících poplatků a nákladů. Ceny na individuální objednávky produktů 3D čokotiskárny jsou kalkulovány individuálně na základě poptávky kupujícího.

V.

Dodací lhůty a dodací podmínky

Veškerá ujednání o eventuálních konkrétních dodacích lhůtách, vymíněných kupujícím, musí být provedena písemnou formou a potvrzena prodávajícím. Veškeré ujednané dodací lhůty jsou podmíněny dostupností zboží. Kupující nemůže žádat náhradu škody vzniklé nedodáním zboží od dodavatelů prodávajícího. Kupující je oprávněn písemně (e-mailem) odstoupit od části smlouvy o dodávce zboží, která nebyla ze strany prodávajícího splněna v ujednaném termínu odeslání. Kupující přebírá zboží na základě podpisu včetně uvedení čitelného jména, příjmení a razítka kupujícího na dodacím listu vystaveném prodávajícím. Podpisem stvrzuje kupující převzetí dodávky dle na něm uvedeného množství a sortimentu a zároveň potvrzuje, že dodané zboží nenese známky zjevných vad a poškození.

V případě zaslání zboží prostřednictvím přepravní služby je kupující při převzetí zboží povinen ihned zkontrolovat v přítomnosti dopravce neporušenost zásilky, prověřit neporušenost originálních firemních přelepek a zkontrolovat úplnost obsahu dle přiloženého dodacího listu a případné nedostatky (rozdíly) zapsat do přepravního listu dopravce. Pokud není tento zápis proveden, ztrácí kupující možnost reklamace a následného uplatňování škody za dopravcem podle jeho přepravních podmínek.

Převzetím zboží od dopravce a podepsáním přepravních listů kupující stvrzuje, že zboží nenese známky zjevných vad a poškození. Možnost zasláním objednaného zboží prostřednictvím přepravní služby bere kupující na vědomí, že tuto formu doručení volí na vlastní riziko a v případě poškozeného obsahu prodávající reklamaci neřeší. Kupující má vždy možnost osobního vyzvednutí na adrese prodávajícího, aby eliminoval poškození obsahu zásilky využitím přepravní služby.

Vzhledem k charakteru obchodního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím není prodávající povinen při jednotlivých nákupech zboží předvádět kupujícímu jeho funkčnost.

VI.

Platební podmínky

Platební podmínkou pro úhradu kupní ceny zboží prodávajícímu kupujícím je: a) platba předem na účet prodávajícího nebo v hotovosti

  1. b) platba převodním příkazem doplatku v případě úhrady na fakturu s tím, že je vždy hrazena zálohová faktura.

Platba předem je realizována na základě požadavku na zálohu vystaveného prodávajícím a číslo tohoto požadavku na zálohu se použije jako variabilní symbol úhrady. Platbou předem se rozumí způsob úhrady, kdy příslušná částka byla připsána na účet prodávajícího. Po úhradě je objednávka kupujícího zadávána do výroby, nikoliv dříve.

Pouze na základě dalších dohod může prodávající akceptovat u tzv. trvalých zákazníků platbu převodním příkazem na fakturu se splatností 10 kalendářních dnů. Ve všech případech pro platbu předem platí, že odběr zboží kupujícím je možný až po obdržení příslušných dokladů o provedení platby na účet prodávajícího. Splatností kupní ceny uvedené v daňovém dokladu se rozumí datum, kdy částka byla připsána na účet prodávajícího. Při opakovaném nedodržování těchto platebních podmínek bude prodávajícím trvale vyžadována platba předem nebo v hotovosti, bez ohledu na množství odebraného zboží.

VII.

Výhrada vlastnického práva

 

Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem úplné úhrady kupní ceny, uvedené na faktuře, přiložené ke zboží.

VIII.

Objednávání zboží

 

Objednávat zboží je možno prostřednictvím webových stránek prodávajícího www.cokotiskarna.cz  Objednávku lze rovněž doručit prodávajícímu písemně, e-mailem na coko@cokotiskarna.cz nebo telefonicky telefonní číslo 602 372 952. Objednávka musí obsahovat přesnou specifikaci poptávaného zboží. O přijetí objednávky bude prodávající informovat kupujícího telefonicky nebo zasláním emailového potvrzení přijetí objednávky, které obsahuje datum přijetí, seznam objednaného zboží, počet kusů, cenu a stav plnění objednávky.

Objednávky jsou závazné a ve chvíli, kdy je zboží již vyrobeno, nelze objednávku zrušit nebo měnit.

Na objednávce musí být uvedeny tyto údaje:

  • firma (přesné obchodní jméno)/jméno a příjmení
  • adresa
  • kontaktní osoba
  • telefon
  • email
  • adresa příjemce, pokud se liší od adresy firmy
  • IČ – je li zákazník podnikatel
  • DIČ – je-li zákazník plátcem DPH
  • popis požadovaného zboží
  • počet kusů
  • cenu odsouhlasené cenové kalkulace
  • způsob dodání
  • je-li zboží objednáváno na základě speciální nabídky nebo dohody o ceně, je nutné uvést druh speciální nabídky, podle které byla cena dojednána.

Je v zájmu kupujícího uvádět výše uvedené údaje na každou objednávku, pokud si chce zajistit řádné a rychlé dodání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku, která nebude obsahovat všechny uvedené náležitosti. Prodávající může přijmout objednávku jako celek, nebo jen její část. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno a objednávka nebyla dosud prodávajícím potvrzena, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného zboží, vyhrazuje si prodávající právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo ji nepotvrdit.

IX.

Záruka na zboží

 

Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Obvyklá doba trvanlivosti zboží činí 12 měsíců.  Produkty, které jsou vyrobeny na požadavek kupujícího („zboží na míru“) nelze vrátit, pouze reklamovat z kvalitativního důvodu.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Nárok na uplatnění práv z vad zboží zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání a skladování zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

 

X.

Osobní údaje

 

K užívání osobních údajů kupujících bude docházet ze strany prodávajícího pouze po dobu nezbytnou k vyřízení objednávky, následně budou údaje uloženy v nezbytné míře a po dobu vyplývající z právních předpisů.

Zpracování bude vždy realizováno jen na základě doložitelných pokynů kupujícího udílených prodávajícímu zejména prostřednictvím jednotlivých objednávek.

Prodávající se jako zpracovatel při zpracování osobních údajů postupuje takto:

  1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována Nařízením (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR) (dále také jako „GDPR“).
  2. Kupující odesláním objednávky souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Právním důvodem zpracování je plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) a oprávněný zájem podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem prodávajícího je přímý marketing.
  3. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
  4. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
  5. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat.
  6. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

 

XI.

Platnost a účinnost, rozhodné právo hmotné a procesní

 

Tyto všeobecné obchodní podmínky, jakož i jejich následné změny a úpravy vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění prodávajícím. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Veškeré spory vzniklé z uzavřené kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní (včetně sporů týkajících se mimosmluvních závazkových vztahů vzniklých v souvislosti s ní a sporů týkajících se její existence, platnosti či ukončení) budou výlučně rozhodovány příslušnými soudy České republiky, podle českého práva hmotného i procesního.

V Praze dne 1. 1. 2025 – platnost VOP